pondělí 9. srpna 2021

Christina Laurenová - NELÍBÁNKY

Všem přeji krásný den!

Dnes mám doporučení pro ty z Vás, kteří hledají příjemné letní oddechové čtení - Nelíbánky od autorského dua Christina Lauren.

Anotace: Nesměla bych se jmenovat Olive Torresová, aby se tohle nestalo přesně mně. V šesti letech jsem uvízla v automatu na hračky a museli mě vysvobodit hasiči. Uhodil do mě blesk, uštknul mě chřestýš. Před pár týdny jsem přišla o práci a nemůžu najít jinou. A za to, že teď letím na Havaj, může katastrofální nevolnost z jídla, která zničila svatbu mé sestry a které jsem jako jediná unikla díky své potravinové alergii. Přesněji řečeno, unikli jsme dva. V tomhle letadle vedle mě sedí ženichův bratr Ethan. Proklatě přitažlivý chlap, ale jinak ten nejprotivnější protiva, jakého zrodil svět. To teda budou Nelíbánky! (zdroj Jota)


Smolařku Olive si prostě musíte zamilovat. Jinak tomu nebude ani u Ethana, který změní její pohled na celoživotní smůlu. Olivin talent na trapasy se zdá nevyčerpatelný a v knize tak není nouze o spoustu vtipných zápletek. Nechybí ani romantika a mě opravdu bavilo sledovat napětí a pošťuchování mezi hlavními hrdiny.

Oceňuju i propracovanost příběhu, protože už někde za polovinou knihy by jiní autoři směřovali k ukončení. Duo Christina Lauren čtenářům kromě zábavného výletu na Maui ukázaly i soudržnost rodiny, lásku mezi sourozenci a schopnost se rvát za své nejbližší. 

Z knihy jsem opravdu nadšená. Čekala jsem příjemnou letní oddechovku a dostala výbornou romantickou komedii, jakou jsem ještě nečetla. Nelíbánky změnily můj pohled na tento žánr a nasadily vysokou laťku dalším knihám. Upřímně doufám, že se dočkáme filmového zpracování, protože tomuto příběhu by to na stříbrném plátně opravdu slušelo!

Doporučuju všem milovníkům romantických komedií. Tahle kniha je letní #mustread.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Doposloucháno v lednu