čtvrtek 4. března 2021

Lisa Jewell - POD DOHLEDEM

 Ahoj knihomolové, 

dnes tu pro vás mám tip na autorku thrillerů, které větším velkou budoucnost. Pár knih už jí u nás vyšlo, ale nyní se autorka dostává se svými novinkami více do povědomí a já si myslím, že bude brzy stejně známá jako třeba Robert Bryndza nebo Shari Lapena. O kom je řeč? Přece o Lise Jewell, které teď v únoru vyšla u Cosmopolis novinka Rodina z podkroví. V zahraničí je tato kniha velmi chválená a já se na ni chystám v nejbližších dnech. Dnes tu ale pro vás mám recenzi na její knihu Pod dohledem, která se na pulty knihkupectví dostala už na podzim. 
 

V Melville Heights je nalezeno tělo. Jak je možné, že se něco takového stane v jedné z nejlepších čtvrtí v Bristolu? Tajemství má totiž každý z nás a některá mohou stát člověka i život. (Celá anotace ZDE)

Autorka pojala tento thriller s detektivní zápletkou poměrně originálně. Ukazuje nám příběh několika postav, jejichž kapitoly střídá s výslechem, ke kterému dojde až o několik měsíců později. Na začátku víte, že se v Melville Heights vraždilo, ale netušíte, kdo je oběť nebo vrah. Množství postav i příběh samotný mě opravdu bavil. Svým způsobem pro mě byl oživením, protože tohle není klasický thriller, jakých dnes vychází desítky za měsíc. Krátké kapitoly a různé pohledy vás nutí číst dál a těchto 376 stran vám uteče ani nevíte jak. I když jsem zápletku odhadla, rozhodně musím hodnotit kladně. Myslím si, že v tomto případě neměl příběh šokovat, ale prostě díky indiciím pomoci čtenáři odhalit vraha společně s vyšetřovateli. Proto vám Pod dohledem jednoznačně doporučuji!


Moc děkuji Gradě za poskytnutí knihy na recenzi.

Plánujete číst nebo jste už dokonce četli knihy této autorky? 
 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Doposloucháno v lednu