středa 10. ledna 2024

DOPOSLOUCHÁNO v prosinci

Poslední měsíc roku utekl jako voda a já tu pro vás mám doporučení na dvě skvělé audioknihy, které jsem v prosinci poslouchala. 

Také se vám občas stane, že vás nejvíc nadchne něco, co jste vlastně neměli v plánu číst? V mém případě teda poslouchat. Audioknihu Kluk jménem Vánoce jsem totiž dostala jako vánoční dárek od Audioteky a řekla jsem si, proč ne? Na Vánoce se hodí totiž skvěle.

KLUK JMÉNEM VÁNOCE

autor: Matt Haig
vydáno: OneHotBook
délka: 4 hodiny 45 minut

Ukázka zdarma - ZDE

Pohádka o chlapci z chudé finské rodiny je plná naděje, magie a dobrodružství. Příběhů o původu Santa Clause nebo otce Vánoc chcete-li je spousta. Tento mi však perfektně dává smysl, je podaný s citem a vhodný k poslechu pro malé i velké. Donutí vás uvědomit si, co je skutečně důležité a přenese vás do světa, kde nic není nemožné. Protože "když něco nejde, znamená to, že to jde, jen jsi to ještě nepochopil. "

Pokud si stejně jako já o Adventu rádi poslechnete perfektní příběh, který vám navodí tu pravou vánoční atmosféru, uložte si tento můj tip na příští rok. 
Já tuhle audioknihu rozhodně neposlouchala naposledy a v hledáčku mám i další audioknihy od Matta Haiga, protože nepochybuji, že budou také skvělé.

V prosinci jsem se taky rozhodla sáhnout po nejdelší audioknize, kterou jsem kdy poslouchala - Cizince.

CIZINKA

interpret: Jitka Ježková
vydáno: OneHotBook, 2018
délka: 24 hodin 39 minut
 

Ukázka zdarma - ZDE

Drsná skotská vysočina, romantika, mýty a kapka historie... to je Cizinka. Svou obrovskou popularitu získala díky seriálu, který mě zpočátku nadchnul až mě v druhé sérii začal nudit. Když jsem ale viděla nadšenou recenzi na Vážku v Jantaru na IG @terryaknihy, rozhodla jsem překlenout tuhle nudnější část seriálu díky audioknihám. A kdo ví, třeba budu pokračovat už jen s poslechem. V únoru se totiž dočkáme i třetího dílu - Mořeplavce v audioverzi.

Jsem opravdu moc ráda, že jsem sáhla po audioknize. Podmanivý hlas Jitky Ježkové totiž skvěle dokresluje příběh a mě moje zatím nejdelší poslouchaná audiokniha utekla jako lusknutím prstu. Vážně pokud tuhle interpretku ještě neznáte, rozhodně doporučuju, protože já bych od ní mohla poslouchat snad i návod na pračku. 

Více ale k příběhu - Cizinka je poměrně obsáhlé vyprávění o Claire, která cestuje časem o dvě stě let zpět. I přes svou detailnost však vůbec nenudí. Autorka navíc opravdu skvělou romantickou linku zasadila do zajímavé části historie a proto vám i předá něco víc než jen obyčejnou oddechovou lovestory.

Audioknihu Cizinku rozhodně doporučuji a rovnou se pouštím do Vážky v jantaru. :-) 
 
Za možnost poslechu v rámci spolupráce děkuji Audiotece. 

Jakou skvělou audioknihou jste si zpříjemňovali konec roku vy?

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Doposloucháno v lednu