úterý 8. února 2022

Agatha Christie - MRAZIVÉ VRAŽDY (audiokniha)

Agatha Christie za svůj život vymyslela desítky příběhů a její dílo milující čtenáři i dnes. Rozhodla jsem se ke své oblíbené autorce vrátit tentokrát při poslechu audioknihy MRAZIVÉ VRAŽDY (ukázka ZDE), Všeobecně nevyhledávám povídkové sbírky, protože zkrátka ne všechny povídky v takových sbírkách bývají nadprůměrné. Mrazivé vraždy jsou však dílem "královny detektivek" a já ani jednu povídku z této sbírky nepovažuji za průměrnou. Naopak mám problém vybrat několik nejlepších, protože tenhle poslech neskutečně bavil a užívala jsem si každou záhadu! 


Pokud bych měla vybrat opravdu ty dle mě nejlepší povídky, byly by to:
Záhada lovecké chaty, Tři slepé myšky a Bonboniera
 
Samotnou mě překvapilo, že jsem na první příčky nakonec dala povídky, ve kterých vystupuje Hercule Poirot, protože jsem dřívě při čtení tíhla spíše ke slečně Marplové.  Moc se mi líbilo, že povídky jsou každá jiná a věnované opravdu různým hlavním hrdinům, protože jsem se např. poprvé seznámila s panem Quinnem. 

Audioknihu Mrazivé vraždy rozhodně doporučuji všem milovníkům klasických detektivek!
Skvělá interpretace, perfektní zápletky a atmosféra minulého století.

Rozhodně si velmi brzy poslechnu nebo přečtu další příběhy od této excelentní autorky, protože nemůžu uvěřit, že je to už více než deset let, co jsem naposledy četla své oblíbené detektivky se slečnou Marplovou.

Máte rádi příběhy Agathy Christie? Který je váš nejoblíbenější?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Doposloucháno v lednu