úterý 27. září 2022

Chris Carter - NOČNÍ LOVEC (audiokniha)

Krásný den všem! 

Pokud bych měla jmenovat jednu sérii, u které vždy sáhnu po audioknize, i když mám doma knihy v tištěné podobě, je to jednoznačně detektivní série s Robertem Hunterem od Chrise Cartera. Právě jsem doposlouchala třetí díl a opět to bylo skvělé, brutální a perfektně interpretované!

Anotace: 

V Los Angeles řádí sériový vrah. Na ženách, které mu padnou za oběť, nejsou navenek patrné žádné známky násilí – jen zašité rány, v nichž se však nacházejí předměty tak hrůzné, že svědčí o mimořádně zvráceném pachateli.
Detektiv Robert Hunter se při honbě za pachatelem střetne se soukromou vyšetřovatelkou Whitney Meyersovou. Sledují stejnou stopu a zjišťují, že se pohřešují další ženy. Jsou ještě naživu? Podaří se dostihnout šíleného vraha dřív, než unese a bestiálně zabije další oběť? Jaké strašlivé tajemství skrývá minulost muže, který se dopouští tak nestvůrných zločinů? (zdroj Audiotéka, kde naleznete i ukázku zdarma)

Ne tohle není hezké čtení a pokud opravdu některé pasáže nebudou pro slabší povahy. Na druhou stranu musím smeknout před Chrisem Carterem a jeho schopností vystavět perfektní zápletku a vyvést vás z omylu, když už si myslíte, že něco nějak dopadne. Autor mi totiž zatím v každém díle připravil minimálně jedno takové překvapení. Tentokrát však nehodnotím plným počtem, protože už jsem si zkrátka zvykla na jistou úroveň Carterovým knih a také osobně preferuji případy, kdy mohu postupně odhalit vraha na základě stop. Rozhodně však budu v této detektivní sérii pokračovat, protože patří mezi ty nejlepší, které v současné době vychází.

Audioknihu Noční lovec (stejně jako dalších šest dílů série s Robertem Hunterem) najdete dostupný v rámci Audiotéka klubu, který je možné si vyzkoušet na 14 dní zdarma. Rozhodně vám doporučuji tyto audioknihy vyzkoušet, protože já osobně jsem interpretaci Jakuba Saice podlehla a i když tuhle sérii mám doma v knižní podobě, vždy raději sáhnu po audioverzi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Doposloucháno v lednu