úterý 27. září 2022

Neal Shusterman - ZVON (audiokniha)

Ahoj knihomolové!

Dnes tu pro vás mám můj názor na závěrečný díl trilogie Smrtka! Zvon tuhle dystopii podle mě skvěle ukončil.  K ději vám toho tady nebudu moc psát, protože by to byl spoiler předchozích dílů, ale pokud Vás tato série minula, zmíním jen, že se odehrává ve světě, kde lidstvo vymýtilo smrtelné nemoci a stárnutí. Před přelidněním Země brání ctihodné Smrtky, které jako jediné mohou ukončit lidský život.


Stejně jako u předchozích dvou dílů jsem sáhla po audioverzi (ukázka zdarma ZDE), protože tohle je přesně ten typ příběhu, který mě baví snad ještě víc, když mi jej někdo předčítá. Skvělá interpretace Vasila Fridricha mě přesvědčila počkat si, až vyjde audiokniha, přestože druhý díl skončil opět extrémně napínavě a já mám doma i papírové knihy. Tak skvěle je takhle audiokniha načtená a celá série patří k mým nejoblíbenějším audioknihám!

A teď k samotnému příběhu. Zvon je poměrně obsáhlejší než předchozí díly a já se kvůli recenzím ostatních trochu bála spousty nových postav. Zpětně musím říct, že obavy byly naprosto zbytečné a celý příběh do sebe skvěle zapadl. Nakonec jsem byla tak nadšená, že Zvon hodnotím jako nejlepší díl celé série. Ano, uznávám, že ten konec je trochu kontroverzní a dokážu si představit, že tohle bude přesně ten typ příběhu, ze kterého budete buď naprosto nadšení nebo naštvaní. Já však příběh hodnotím pozitivně a doporučuji všechny tři audioknihy všem milovníkům dystopie, ale i těm, kteří si žánr chtějí vyzkoušet, protože si myslím, že v rámci žánru patří série Smrtka k jednoznačně nejpovedenějším!

Za možnost poslechu v rámci spolupráce moc děkuji Audiotéce.

Četli jste sérii? Který díl se vám líbil nejvíc?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Doposloucháno v lednu