pondělí 4. května 2020

WRAP UP - březen 2020

Drazí knihomolové, 

dneska tu pro vás mám zase pár přečtených knih, tentokrát za měsíc březen. Celkově tento měsíc je u mě slabší. Ze začátku jsem měla trochu čtecí krizi a do jedné knihy se absolutně nemohla začíst. O kterou knihu jde se dozvíte až v dubnovém wrap upu, protože se mi ji za celý měsíc nepodařilo přečíst. Ale i tak jsem dočetla alespoň čtyři jiné knihy a pár z nich rozhodně stojí za pozornost. 

DÍVKY, KTERÉ SLYŠELY PLAKAT MOŘE - Elizabeth Blackwellová 3,5*
TICHÁ MODLITBA - Angela Marsonsová 5*
MARŤAN - Andy Weir 4*
VRÁNY - Petra Dvořáková 5*

Za nejlepší knihu měsíce hodnotím Vrány, které mě mile překvapily. Nechápejte mě špatně, ta kniha je svým způsobem hrozná, ale přitom tak skvěle napsaná a i když je tak útlá, tak donutí člověka opravdu zapřemýšlet. Pokud jste ji nečetly, rozhodně doporučuji!

Jako vždy je tu i možnost se o přečtených knihách a mém názoru na ně dozvědět víc ve videu. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Doposloucháno v lednu