neděle 10. května 2020

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY - březen 2020

Zase bych vám chtěla ukázat pár knih, které jsou u mě v knihovně relativně krátce. Na některé se můžete brzy těšit i v recenzích a videu o přečtených knihách, ale teď už jdeme na to. Tady jsou mé březnové nákupy!

Jako asi většina knižního světa jsem i já neodolala nákupu všemi oblíbeného a neuvěřitelně chváleného Šikmého kostela. Bylo mi navíc velmi sympatické, že si knihu autorka vydala sama a tak jsem ji nákupem chtěla podpořit.



Další nákup jsem dělala na svém oblíbeném eshopu knihy Dobrovský. Naprosto samozřejmé bylo, že musím co nejrychleji mít závěrečný díl své oblíbené série Nyxia. A tak i když jsem knihu předobjednala, se ke mě hned nedostala. Zavřeli totiž zásilkovny a já musela objednávku stornovat. :-( Naštěstí však brzy bylo možné objednat znovu a navíc ve výhodné slevové akci - 20 %, kterou měl Dobrovský v březnu. Pokud stejně jako já, máte účet u Airbank, mohli jste se těšit i z další slevy za platbu kartou. A tak není asi žádným překvapením, že jsem nezůstala pouze u třetí Nyxie, ale objednala i další knihy. 



Přidala jsem do košíku i Nikdyuš, po které pokukuju už opravdu dlouho a slyšela jsem o ní jen samá pozitiva. Ač je to kniha pro mladší čtenáře, věřím, že by mi mohla sednout a být opět trochu zpestřením mého běžného čtecího repertoáru. 

A pak jsem dostala chuť na další změnu žánru a nechala si doporučit erotický román Prokurátor, který by měl mít i detektivní zápletku. Navíc na eshopu zrovna probíhalo "thrillerobraní", kde se objevují vybrané kousky za super cenu 99 Kč, takže jsem do košíku přihodila i Sucho a Ticho ve sněžném městě. První z nich budu darovat, druhou si možná nechám, to ještě uvidím, ale rozhodně jsem je tam za tu cenu nemohla nechat!

Co nového máte od března v knihovně vy? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Doposloucháno v lednu