úterý 21. července 2020

Harlan Coben - Cizinec (audiokniha)

Adam má zdánlivě perfektní život - skvělou práci, milující manželku a dvě krásné děti. A pak k němu přistoupí tajemný cizinec, který mu poví několik slov a bublina, ve které dosud žil, se rozplyne.  Kdo je cizinec a co ho vedlo k tomu, aby mu prozradil tajemství jeho ženy Corine, to Adam neví. Pomalu však zjišťuje, že tady půjde o víc. 

Děkuji moc audiotéce za možnost si Cizince poslechnout, protože jeho tištěnou verzi mám doma už více než rok, ale znáte to - zatím na něj nepřišla řada a asi by mi tu ještě nějakou chvíli ležel. :-) 

Musím uznat, že tahle audioverze mi opravdu sedla. Všeobecně moc nemusím hudební přechody, které se běžně v audioknihách objevují, ale tady to bylo jiné. Opravdu mi to navodilo pocit napětí. Navíc je skvěle namluvená Jiřím Ployharem. Myslím si, že pokud bych knihu četla a ne poslouchala, pravděpodobně bych ji v průběhu čtení odkládala, protože obsahuje docela dost "rodinných" pasáží. Pokud však knihu posloucháte, prostě si je poslechnete a jdete rychle dál.

Zpočátku mi to přišlo jako "lepší verze Liane Moriarty", prostě takový ten rodinný thriller, ale v závěru to byla i akční jízda. Není to žádný krvák, ale thriller s originální zápletkou, kterou si troufám tvrdit každý jen tak neodhadne. Smekám před autorem, že vymyslel takhle zapletený příběh, který by někdo mohl označit za překombinovaný. Já takové thrillery, u kterých od začátku netuším "kdo je vrah", mám opravdu ráda a do konce je vyhledávám.

Audioknihu jednoznačně doporučuju a určitě si od autora přečtu/poslechnu něco dalšího. 

Čtete thrillery Harlana Cobena? Který se vám líbil nejvíc? 

Podrobnosti o audioknize včetně ukázky najdete ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat

Doposloucháno v lednu