neděle 2. srpna 2020

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY - červen 2020

A je tu další pravidelný článek s novými knihami. Tentokrát jich tu nemám mnoho, protože se opravdu snažím držet, moc nenakupovat a spíše trochu zredukovat počky nepřečtených knih, které mám doma. I tak jsem si neodpusila pár nákupů knih, které mi doma v knihovně rozhodně nemohly chybět.

Tou první z nich je Supernova od Marissy Meyerové, což je moje nejočekávanější kniha tohoto roku. Série Renegáti je moje srdcovka a závěru této trilogie se prostě nemůžu dočkat.

Další knihou, kterou jsem prostě musela mít je novinka od Colleen Hoover - Pravda, nebo lež. Tohle je autorčino vybočení z běžného žánru, které sklízí samé pozitivní recenze. O tom, že Colleen umí psát není pochyb, jak se však popere s psychotrillerem, to jsem opravdu zvědavá. :-)


Kontrastní zvířátka jsou přírůstkem do knihovny naší Adélky. Myslela jsem si, že tohle bude ideální první knížka pro miminko a opravdu je u nás tohle leporelo oblíbené už od druhého týdne po narození.

Posledním přírůstkem je novinka od českého autora Antonína Mazáče - Nezbytná opatření. Jsem moc ráda, že se mi pan autor ozval s nabídkou, jestli si tuhle detektivku nechci přečíst. Pár kníh s podpisem už doma mám, tohle je však první s věnováním přímo od autora a o to víc si jí cením.

Co nového přibylo v červnu ve Vaší knihovně?



Žádné komentáře:

Okomentovat

Doposloucháno v lednu