pondělí 14. září 2020

Josef Klíma, Marek Epstein - Šarlatán (audiokniha)

Příběhu léčitele Jana Mikoláška jsou teď plná kniha. Film v hlavní roli s Ivanem Trojanem táhne diváky do kin a současně vyšla i kniha - scénář Marka Epsteina do knižní podoby převedl Josef Klíma. A aby toho nebylo málo, rovnou si můžete poslechnout i audioverzi téhle knihy. Prostě každému, co vyhovuje nejvíce. Já se rozhodla začít s audioknihou, ale po jejím doposloucháním se určitě plánuju podívat i na film.

Co si budeme povídat - Jan Mikolášek byl ve své době velmi známý, ale kolik z nás o něm slyšelo než vyšla kniha a film? Já teda upřímně ne, ale jeho život mě natolik lákal, že jsem se o něm rozhodla dozvědět více. 


 

Příběh je to fascinující, neskutečně skvěle napsaný a ještě lépe načtený Lukášem Hlavicou načtený. Přestože Mikolášek pomohl stovkám, možná tisícům lidí, není vykraslen jen jako ryze kladná osoba a to se mi opravdu líbilo. Co dalšího musím vyzdvihnout je, že se skvěle prolíná Mikoláškova současnost a minulost. Ty návraty do minulosti skvěle udržely moji pozornost a vzbudily zájem o léčitelův život. A závěrečná kapitola pana Klímy? Tak to už byla jen třešnička na dortu. Dozvíte se v ní totiž jak to skutečně s Janem Mikoláškem bylo a čím z jeho života se pro knihu/film pouze inspirovali. 

Tohle se zkrátka povedlo a já audioknihu Šarlatán doporučuju k poslechu všem!

Za možnost poslechnout si tuhle audioknihu moc děkuji Audiotéce
Podrobnosti o ní včetně ukázky najdete ZDE


Žádné komentáře:

Okomentovat

Doposloucháno v lednu