pátek 11. září 2020

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY - červenec a srpen 2020

Víte, jak jsem říkala, že je mám doma spoustu nepřečtených knih a měla bych se s nákupem těch dalších krotit? No, to bych nesměla mít k využití poukázku do Dobrovského. :-D Tu jsem sice dostala už k narozeninám v únoru, ale do knihkupectví se dostala až teď. A co, že jsem si pořídila? 

Bylo mi úplně jasné, že musím mít tu horkou (a všemi vychvalovanou) novinku Meta od Pavla Bareše. Ze stojanu na mě koukala i Mona Kasten za akčních 99 Kč a to jsem tam nemohla přece nechat. Jako další jsem zatoužila po novince od Johna Marrse Pasažeři. Ten napsal naprosto skvělé Spřízněné duše a už né tak dobrý thriller Když jsi odešel. O tak jsem se rozhodla dát mu ještě šanci a i když mi trochu vadí, že je kniha v paperbacku a ty předchozí u nás vyšly v pevné vazbě, byla to pro mě jasná volba! Další knížka, kterou jsem prostě věděla, že si musím ve výprodeji pořídit, byla Zůstaň se mnou, kterou mi Anička (@ann_reads_book) doporučovala už loni. Já ji vzhledem k těžšímu tématu (anotace ZDE) však v těhotenství číst prostě nechtěla a proto jsem si ji pořídila až nyní - navíc za krásných 189 Kč! A protože na prodejně neměly ještě jednu knihu, kterou jsem si předem vyhlídla, sáhla jsem nakonec po dalších knihách z letního výprodeje, po dvou chválených českých autorkách a k pokladně nesla Chirurga a Rekonstrukci.

V červenci jsem taky dostala krásný balíček od Aničky a Káti (@moje_poctenicko) v podobě dalších dvou dílů z detektivní série od Angely Marsonsové. Holky mi navíc udělaly radost krásným albem pro mou holčičku! Moc děkuju :-*

A aby té Angely nebylo málo, rozhodla jsem se využít skvělé cenové nabídky knižního klubu a pořídila si poslední čtyři díly, které mi doma chybí za akčních 458 Kč. Krásná cena za tuhle moc povedenou pevnou vazbu. Protože se však snažím počty nových knih držet trochu v rozumných mezích, rozhodla jsem se, že si dvě z nich nechám nadělat pod stromeček.

Poslední letní přírůstky byly opět dárky. Ten první jsem koupila své holčičce já - Kontrastní zvířátka u nás doma mají totiž velký úspěch a tak jsem Adélce pořídila i "druhý díl". A ač pro mě jsou v tomto případně některé obrázky trošku děsivé, malé se opravdu moc líbí. Adélka taky dostala od mých sester a  jejich rodin pohádkovou knížku Český Špalíček, která je nádherně ilustrovaná a kromě klasických pohádek tam najdete i ty říkanky, písničky a přísloví. Sestry mi pravděpodobně i hlavně kvůli tomu názvu koupily knihu Deník uštvané matky, od kterého očekáváním hodně oddechovou četbu. Četli jste ji?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Doposloucháno v lednu