pondělí 14. prosince 2020

Tip na last minute dárek: META

Krásný den knihomolové, 

dnes bych vás chtěla upozornit na jednu novinkovou audioknihu, která nedávno vyšla. A to konkrétně Metu od Pavla Bareše, kterou perfektně načetla Kristýna Podzimková.

Pokud mě sledujete na instagramu nebo YouTube, tak víte, že Metu už mám přečtenou a hodnotila jsem ji celkem vysoko (4*/5*). Teď, když vyšla audioverze, jsem se rozhodla kliknout na ukázku, a byla jsem velmi mile překvapená zpracováním! Opravdu jsem tím nadšená a myslím si, že interpretka knihu posouvá ještě o level výše. 

Je spousta knížek, kde mi více sedí tištěné vydání. Je i pár knih, které jsem četla a poslouchala současně a moc mi to vyhovovalo. Meta je však případ toho, kdy si troufám říct, že audiokniha je prostě ještě lepší než papírová kniha. No posuďte sami - ukázka k poslechu zdarma ZDE

Pokud jste knihu ještě nečetli, audioknihu vám doporučuji a je to za mě i tip na skvělý vánoční dárek, u kterého budete mít jistotu, že vám ho pošta neztratí. :-) 

Jestli vás Meta minula a nevíte, o čem je - tohle je příběh vysokoškolačky Lenky, která žije ve světě, kde lidé mají superschopnosti, ale nejsou superhrdinové. Něco přes osm a půl hodiny poslechu vám dá napívaný příběh, možná by se mohlo říci, že i thriller. Autor v knize opravdu rozvíjí několik zajímavých myšlenek a problémů současné doby. K tomu dostanete i dávku napětí a opravdu dobře promyšlenou zápletku. Proto vám Metu rozhodně doporučuji!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Doposloucháno v lednu