pátek 12. listopadu 2021

Rodiče, neblbněte aneb o výchově a dětech (audioshow)

Audioknihy, podcasty a audioseriály mě poslední dobou hodně baví a od tohoto jsem si slibovala, že se dozvím něco nového na téma rodičovství, a přitom se nebudu muset prokousávat nudnými knihami o výchově. A to se mi splnilo na jedničku.

Prošel si tím, prochází či projde skoro každý, ale dopředu načtené rady a teorie bývají skoro k ničemu. Na druhou stranu trefně podaná osobní zkušenost z výchovy dětí od známé osobnosti může pomoci třeba i tím, že si uvědomíme, že v tom nejsme sami. V roli rodiče. 

Tu zná z více stran i poradenský psycholog Jan Svoboda, který je  moderátorce Ditě Fuchsové partnerem v diskuzích s předními českými herci, kteří jsou také interprety audioknih, ale hlavně… jsou právě rodiči. Odlehčenou formou společně řeší, jak zvládat rodičovství tak, aby to všechny bavilo nebo alespoň úplně nevyčerpalo. Přidanou hodnotou audioshow jsou rady odborníka, k jehož postřehům byste se v běžném životě možná ani nedostali. (zdroj: Audiotéka, kde naleznete i ukázku)

Rodiče, neblbněte nebo o výchově a dětech je audioshow, kterou provází moderátorka Dita Fuchsová společně s psychologem PhDr. Janem Svobodou. Společně vedli rozhovory s několika známými osobnostmi o dětech, výchově a vztazích. Každá známá osobnost na toto téma přinesla nový pohled a rozhovor se dostal do jiných oblastí rodičovství. Nejvíce se mi líbily epizody s Matoušem Rumlem, Janou Bernáškovou a Markem Holým. Ale opravdu ze všech jsem si něco odnesla. Odlehčená forma rozhovorů mě velmi bavila a současně jsem se v mnohém našla a spoustu věcí si i uvědomila. Věřím, že díky tomu budu o trošku lepším rodičem.

Audioshow je dostupná v rámci Audiotékaklubu a já ji doporučuji všem rodičům anebo i těm, kteří se na tuto roli teprve chystají.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Doposloucháno v lednu