neděle 14. listopadu 2021

Anthony Summers - TAJNÉ ŽIVOTY MARILYN MONROE (audiokniha)

 Ahoj knihomolové, 

dnes tu mám opět tip na jednu audioknihu!


I wanna be loved by you… zpívala kdysi ikona filmového plátna Marilyn Monroe. Tato věta by mohla být mottem jejího života. Publikum a hlavně jeho mužská část Marilyn milovali, byla sexsymbolem, ona sama však štěstí v lásce nikdy nenašla. Její život ukončila předčasná smrt v třiceti šesti letech. (zdroj Audiotéka , kde naleznete i ukázku zdarma)

O Marilyn Mondrou jsem toho chtěla vědět více, už když jsem četla knihu Jackie a Maria.  Ta sice vypráví hlavně o manželce amerického prezidenta, ale samozřejmě se jí dokl i jeho vztah k božské Marilyn. Po audioknize Tajné životy Marilyn Monroe jsem tedy sáhla okamžitě. Jako bonus beru fakt, že ji načetl můj nejoblíbenější mužský interpret Vasil Fridrich.


Na poměrně krátkou audioknihu (5 hodin 48 minut) toho posluchači odhalí opravdu hodně nejen o dětství a začátcích kariéry oblíbené herečky, ale i jejích vnitřních démonech, vztahu k bratrům Kennedyovým a samozřejmě poskytne i mnoho informací k její smrti.

Vyprávění je skvěle doplněno o hudební přechody - úryvky z písní samotné Marilyn a já se přiznám, že zejména jedna mi v hlavě zůstane dlouho.

Celkově jsem se o této herečce, která ve svém životě měla i mnoho smutku, dozvěděla opravdu hodně. Doporučuji všem fanouškům.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Doposloucháno v lednu