sobota 20. listopadu 2021

Christina Laurenová - NA VÁNOCE O DEN VÍCE

Jaký nejlepší vánoční příběh jste četli?

Moji první příčku obsadila nejnovější kniha autorského dua Christina Lauren. 

Anotace:  Znáte film Na Hromnice o den více, v němž se Bill Murray probouzí opakovaně v ten samý den? Kdo z nás by si někdy nepovzdychl: „Ach, kéž bych mohl vrátit čas, udělal bych všechno jinak!“

A přesně tuhle šanci dostane hlavní hrdinka knihy Christiny Lauren Na Vánoce o den více. Maelyn se zasekne v časové smyčce, a tak se neustále vrací do 21. prosince, kdy se svými rodiči a bratrem přijíždí na milovanou chatu, kde spolu s rodinnými přáteli slaví každým rokem Vánoce. Tentokrát to ovšem mají být Vánoce poslední. Chata bude na prodej. Vánoce jsou pro rituály jako stvořené, ale skutečně by vás bavilo pořád dokola padat ze schodů, nechat si rozkousat psiskem oblíbený svetr, několikrát po sobě si vylomit zub na pekelně tvrdé nepovedené sušence, opilecky trapně se muchlovat s někým, s kým opravdu nechcete, a marně toužit po někom, o koho doopravdy stojíte? A představte si tu hrůzu, když procházíte letištním terminálem a je vám naprosto dokonale jasné, co se v příští vteřině stane. A ono se to skutečně stane. Co se to děje? To se jí snad jen zdá! Dělá si z ní vesmír dobrý den? Už nadobro zešílela? Tohle není normální! Zavolejte doktora! (zdroj: https://www.jota.cz/na-vanoce-o-den-vice)

 

Když jsem v létě četla svou první knihu do Christiny Lauren Nelíbánky, bylo z toho hned pět hvězdiček. Styl psaní, čtivost a možná i hřejivý pocit, který po přečtení ve mě zůstal, si mě prostě získal, a tak asi nikoho nepřekvapí, že jsem sáhla i po novince Na Vánoce o den více. A ano - opět budu chválit!

Kniha je stejně jako předešlé Nelíbánky velmi čtivá, plná poselství a rodinné pospolitosti. Myslím si, že takové Vánoce, jaké zažívá hlavní hrdinka by chtěl zažít snad každý. Já tedy rozhodně ano! Autorkám se perfektně povedlo zachytit vánoční atmosféru, tradice a sílu rodiny. Vše na pozadí milého příběhu s kapkou romantiky. Uznávám, že pár minusů by se asi našlo (a sama jsem si všimla jedné chybky), ale můj celkový dojem je rozhodně pozitivní. Čtení jsem si užila a perfektně mi sedlo do nálady.

Tohle možná není kniha, která vám změní život, ale pokud hledáte pohodové čtení na předvánoční čas, které vám navodí tu správnou atmosféru, jsou nejnovější Laurenky tou správnou volbou.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Doposloucháno v lednu