sobota 11. června 2022

Chloe Gong - NAŠE ZAKÁZANÉ VÁŠNĚ

Ahoj knihomolové a knihomolky, 

máte rádi převyprávění známých příběhů? Retellingů Krásky a zvířete už vyšlo nespočet, ale znáte nějaký na Romea a Julii?

Anotace: Láska i nenávist mohou být silnější než osud. Co zvítězí tentokrát?

Píše se rok 1926 a krvavý konflikt mezi dvěma gangy barví ulice Šanghaje do ruda. V srdci chaosu je osmnáctiletá Juliette Caiová, která má převzít roli dědičky Šarlatového gangu. Proti němu stojí Bílé květy – rivalský gang pod vedením otce Romy Montagova, Juliettiny někdejší lásky. Když však gangstery na obou stranách posedne šílenství, musí se Juliette a Roma společně postavit nadpřirozenému zlu. Jinak už brzo nebude žádné město, kterému by mohli vládnout. (zdroj Albatrosmedia)

 

Přestože už young adult fantasy čtu naprosto minimálně, tahle novinka mě okamžitě zaujala svou anotací. V žánru, kde už pomalu začínají být příběhy stále jedno, a to samé dokola, se objevil příběh, který vystupuje z řady. Retelling na Romea a Julii je totiž něco, co jsem doposud v žádné knize nečetla a opravdu mě zajímalo, jak autorka příběh osudové lásky zachytí.

Zpočátku bylo poznat, že jsem z tohoto žánru trochu vypadla, protože pro mě bylo těžší vklouznout do děje. Zorientovat se v množství postav, politikaření a nadpřirozenu mi chvíli trvalo, ale pokud je fantasy vaším hlavním žánrem věřím, že budete nadšení už od začátku.

Opravdu mě bavilo číst příběh inspirovaný známým dílem, který je zasazený do zajímavého místa a doby. Šanghaj 20. let minulého století byla rozhodně fascinujícím místem, ve kterém se mísila spousta kultur, a to celé dýchá i z tohoto příběhu. A i když bych preferovala méně politikaření a možná i ubrat pár stránek, originální námět a zpracování tyhle drobné nedostatky převálcoval a já už se moc těším na druhý díl této duologie!  

Naše zakázané vášně jsou 10. #humbooktip a knihu doporučuji všem fanouškům temnějších fantasy a milovníkům retellingů!

Kniha vychází 13. června 2022 a já za readingcopy moc děkuji Albatros media a Humbooku.

Čtete retellingy? Který je váš nejoblíbenější retelling?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Doposloucháno v lednu