pátek 10. června 2022

Agatha Christie - SMRT NA NILU (audiokniha)

Krásný den všem! 

Máte oblíbeného autora, jehož knihy čtete už roky a stále vás baví? 

Mojí stálicí je jednoznačně královna zločinu Agatha Christie, která před lety odstartovala mou lásku k detektivkám. Možná jste si všimli, že jsem se letos k jejímu dílu vrátila formou audioknih a rozhodně v tom hodlám pokračovat. Agatha je totiž mojí sázkou na jistotu perfektního příběhu!

   


Vždy jsem preferovala příběhy slečny Marplové a nyní jsem si konečně rozhodla dát šanci i Hercule Poirotovi, proto jsem sáhla po jednom z jeho nejznámějších příběhů.

 

Linnet Ridgewayová je krásná, mladá, bohatá a zvyklá získat vše, co si umane. A to včetně snoubence své přítelkyně Jacqueline Simona Doyla.

Hercule Poirot vyráží na dovolenou do Egypta, a právě zde se setkává s novomanželi Doylovými, kterým svatební cestu znepříjemňuje pronásledující bývalá snoubenka. Aby Jacqueline unikli, vyráží novomanželé společně s Herculem a několika cizinci na plavbu po Nilu parníkem Karnak, ze které se však nevrátí ve zdraví všichni.

 

Audiokniha Smrt na Nilu je skvěle načtena Lukášem Hlavicou. I když musím přiznat, že tentokrát bych byla raději za multivoice, protože zejména na začátku nás autorka seznamuje s poměrně velkým množstvím postav a věřím, že díky více hlasům bych se v příběhu rychleji zorientovala. Ale i když byl interpret pouze jeden, příběh jsem si opravdu užila a nechápu, že jsem se do téhle skvělé detektivky nepustila dřív!

 

Promyšlená zápletka, skvěle dávkované indicie, tohle je příběh napsaný před více než 80 lety? Nenapadá mě současný autor, který by vymyslel zajímavější a propracovanější příběh, který by do sebe tak skvěle zapadl. Opravdu smekám!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Doposloucháno v lednu