pátek 10. června 2022

David Hecl, Martin Moravec - MLUVÍ K VÁM KAPITÁN (audiokniha)

"Dámy a pánové, připoutejte se, protože vás čeká opravdový zážitek." 

Takhle zní jedna z prvních vět, které si na Audiotéce přečtete k audioknize David Hecl: Mluví k vám kapitán a po doposlouchání musím stoprocentně souhlasit. Tohle bylo osm hodin fascinujího poslechu a já bych snesla určitě i víc. :-)


Zpočátku jsem se trochu bála přednesu Jana Šťastného, protože přece jen u rozhovorů mám raději, když si je daná osoba načte sama. Hlas Davida Hecla navíc na začátku zazní. Naštěstí jsem si velmi rychle zvykla a musím přiznat, že emoce a nadšení pro letectví jsem vlastně panu Šťastnému nakonec opravdu věřila.

V Mluví k vám kapitán zazní spousta zajímavých informací, ale i osobních zážitků mapujících život jednoho z nejznámějších českých pilotů a zdaleka není jen pro nadšence do letectví.
Já osobně se létání bojím a mám z něj respekt. Poslech tohoto rozhovoru mě v mnohém uklidnil. Dozvěděla jsem se spoustu praktických informací, ale i úsměvných perliček a obdivuji každého ze členů posádky, protože jsem si asi do poslechu této audioknihy neuvědomovala, jak náročná musí být práce nejen pilotů, ale i stevardů.
Poměrně velká část knihy je věnovaná Airbusu A380 a zcela právě. Pokud jste měli to štěstí a největším letadlem světa letěli, dáte mi asi za pravdu, že se jedná o trochu jiný zážitek. Já to štěstí měla shodou okolností jen den poté, co s ním poprvé přistál v Praze právě pan Hecl.

Jsem moc ráda, že jsem si tuhle audioknihu poslechla a opravdu ji doporučuji všem, protože si myslím, že osloví široké publiku.

Co vy a létání? Jaký byl váš nejdelší let?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Doposloucháno v lednu