neděle 4. prosince 2022

Robert Bryndza - Smrtící tajnosti (audiokniha)

Krásnou adventní neděli!

Dnes mám tip pro ty z vás, kteří si chtějí poslechnout něco zasazeného do období Vánoc, ale nefandí přeslazeným romantickým příběhům.  Smrtící tajnosti jsou šestý případ Eriky Fosterové a odehrávají se právě o Vánocích. 

 

Anotace: Jednoho mrazivého rána nalezne po probuzení matka svou dceru v kaluži krve a zmrzlou na malé předzahrádce. Kdo mohl provést takovou věc – zavraždit oběť na prahu jejího vlastního domu, ještě k tomu na Štědrý večer?
Po posledním, velmi bolestném případu se Erika Fosterová cítí zranitelná, ale nakonec se rozhodne, že se ujme i tohoto vyšetřování. Jakmile začne pracovat, objeví zprávu o útocích ve stejné, dosud poklidné čtvrti Londýna. Všechny spojuje jeden detail – oběti byly napadeny černě oblečenou postavou s nasazenou plynovou maskou… (zdroj Audiotéka, kde naleznete i ukázku zdarma)

 


Tato série od Roberta Bryndzy mě před lety přivedla ke čtení detektivních thrillerů. Erika Fosterová patří jednoznačně k mým nejoblíbenějším vyšetřovatelům a já Smrtící tajnosti dlouho odkládala, protože jsem se s oblíbenou vyšetřovatelkou nechtěla loučit. Nedávno však po dlouhém čekání vyšel další díl Osudné svědectví a já se tak s nadšením pustila do šestého dílu.

 

Tentokrát jsem zvolila audioknihu, protože mi poslední dobou detektivní příběhy sedí více v audioverzi a rozhodně to byla dobrá volba. Načetl ji totiž Martin Stránský, který zcela právem patří k nejoblíbenějším interpretům audioknih.

 

Případ samotný je prostě skvělý. Rozhodně se zařadil k mým nejoblíbenějším, protože má propracovanou zápletku, kterou neodhalí každý a motiv vraždy byl pro mě třešničkou na dortu skvělé detektivky. Navíc mi přišlo osvěžující, že autor zasadil děj právě do předvánočního času a já tak po audioknize sáhla v tu správnou dobu.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Doposloucháno v lednu