úterý 14. února 2023

Laura Markham - AHA! RODIČOVSTVÍ

Krásný den, knihomolové!

Jaká kniha či audiokniha zabývající se výchovou vám toho nejvíc předala? Doporučíte mi nějakou? 
Já vám na oplátku chci dnes doporučit AHA! Rodičovství od Laury Markham. 
 
O čem audiokniha je? Audiokniha, která nás učí, jak navázat s dítětem hluboký a láskyplný vztah. Pomáhá nám lépe porozumět vlastním emocím a poskytuje jednoduché a praktické návody, jak zpracovat naše reakce, abychom byli schopni děti vést s empatií, pomocí stanovení zdravých hranic a jasné komunikace. (zdroj Audioteka, kde si můžete poslechnout i ukázku zdarma)


Knih, audioknih a podcastů, které se zabývají výchovou a rodičovstvím je na trhu opravdu spousta. AHA! Rodičovství je pro mě však první, která není jen výčet toho, co by se nemělo dělat, ale uvádí i spoustu praktických případů a situací, díky kterým se zamyslíte nad svým vlastním postojem k dětem a třeba mnohé pochopíte. I pokud je vašemu srdci bližší jiný výchovný směr, věřím, že si z audioknihy něco odnesete. Opravdu jsem se zatím nesetkala s knihou, která by toto téma zpracovávala tak srozumitelně. Už prvních pár kapitol mi předalo hodně a po doposlouchání jsem si jistá, že si audioknihu ještě v budoucnu poslechnu znovu. 
 
A proč jsem zvolila audioknihu a ne papírovou knihu? Upřímně jsou pro mě předávané informace lépe zapamatovatelné, pokud mi je někdo říká než když si je přečtu sama. Navíc díky skvělému přednesu Terezy Bebarové jsem byla schopna vnímat delší dobu než po kterou bych četla.
AHA! Rodičovství doporučuji všem rodičům, prarodičům, tetičkám .. zkrátka všem, kteří mají ve svém okolí děti a chtějí jim lépe porozumět, vést je k empatii a navázat láskyplný vztah. 
 
Audiokniha je dostupná k poslechu v Audioteka Klubu, který je možné vyzkoušet si na 14 dní zdarma.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Doposloucháno v lednu