pondělí 4. září 2023

Sny: Fakta, mýty, nesmysly

Krásný den, knihomolové! 

Dnes mám pro vás tip na dětskou knihu, kterou jste možná už zaregistrovali. Sny: Fakta, mýty, nesmysly jsou totiž nová kniha od autora populárních Skřítků. Ty jsem zaznamenala už před lety, když vyšly, ale domů jsem je zatím nepořizovala, protože jsem si říkala, že je na to ta moje láska ještě malá a taky není úplnou fanynkou podobných knih. Sny se staly nejlepší dětskou knihou pro rok 2023 v Polské celostátní literární soutěž a já moc děkuji Albatrosmedia, že jsme si ji mohly díky spolupráci taky vyzkoušet. Nevěřila bych totiž, jak u nás doma zaboduje! Rozhodně musím dokoupit i Skřítky! 

V knize najdete vše, co by vás o snech mohlo zajímat. Při čtení zjistíte odkud se sny berou, jaké jsou jejich druhy, kdo všechno může snít, jak se sny plní. zkrátka vše, co by vás o snech mohlo zajímat. Věřím, že zejména na stranách, které pojednávají o čem, kdo sní, se najde spousta rodičů nebo je minimálně pobaví.

 

Kniha je určena primárně pro čtenáře 4 let nicméně své si najdou i dospělí. Já sama se občas sním o tom stejném, co některé postavičky z leporela. A nejednou jsem se při čtení této dětské knihy rozesmála. Ale ještě větší úspěch má u mé tříleté dcery. 

 


Na závěr musím vyzdvihnout krásné ilustrace a pevní provedení leporela, které určitě vydrží spoustu hodin listování, což pravděpodobně s knihou Sny zažijete. 

 

Pokud hledáte nějaký dárek za nástup třeba zdárně zvládnutý první den ve školce, troufám si tvrdit, že s touhle knihou nesáhnete vedle! 


Od jaké knihy jste nečekali, že vás nebo vaše děti nadchne a přesto tomu tak bylo? 
 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Doposloucháno v lednu