pondělí 4. září 2023

MATTHEW PERRY - Přátelé, lásky a ten ohromný průšvih (audiokniha)

Krásný den všem!

Kdo by neznal seriál Přátelé. Věřím, že stejně jako já ho většina z vás viděla více než jednou. A stejně jako pro mě se vám jako první vybaví sarkastický Chandler. 

Proto jsem s napětím očekávala vydání audioknihy memoárů jeho představitele Matthew Perryho. I když mám doma knihu  Přátelé, lásky a ten ohromný průšvih  v tištěné podobě, když jsem se dozvěděla, že audioknihu má načítat pan Procházka, bylo jasné, že tohle si budu chtít poslechnout! 

 


Matthew si v tomto životopise rozhodně nebere servítky, budí dojem, že nezatajuje nic ze svého života a rozhodně nechybí i jeho typický sarkasmus. Spoustu věcí jsem nevěděla, dost mě jich fascinovalo a překvapilo. Samozřejmě mě jako fanouška seriálu Přátelé nejvíce bavily střípky z natáčení a také historiky o mém oblíbeném akčním hrdinovi, se kterým se seznámil během natáčení filmu Můj soused zabiják. Ale Perryho život se netočí jen kolem Přátel a filmu. Bavil mě i návrat do jeho dětství a docela mě šokovaly některé pasáže. Zase a znovu jsem si uvědomila, co všechno může člověka formovat, a že si kvůli zdánlivé banalitě může celý život nést ránu na duši. 

Za sebe mohu audioknihu doporučit, rozhodně však nebude pro každého. Tohle je opravdu hlavně o tom ohromném průšvihu, což by nemuselo sedět každém. Jeho příběh je o závislosti a boji s vnitřními démony. Je až neuvěřitelné, co vlastně není na prvního pohled vidět a co může trápit i člověka, u kterého si někteří mohou myslet, že má vše. A na závěr chci vyzdvihnout skvělou interpretaci pana Procházky, jehož hlas mi ke slavnému herci prostě sedí.

Audioknihu si můžete poslechnout i v rámci Audioteka Klubu

Kterou postavu z Přátel máte nejraději? V mém případě to byl vždy Chandler a pak Rachel. :-)  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Doposloucháno v lednu