pondělí 11. září 2023

Tip na detektivní sérii, kterou možná neznáte!

Ahoj knihomolové, 

dneska se tu hlásím s velkým doporučením na detektivní sérii, která se mi do rukou dostala v podstatě náhodou. Moc děkuji Albatrosmedia a možnost zrecenzovat tyto knihy, protože jsem je dříve nezaznamenala, ale povím Vám - tohle je skrytý poklad! 

Upřímně jsem moc nechtěla začínat další detektivní sérii, protože jich vychází opravdu hodně a co si budeme povídat, většina se pohybuje na hraně průměrnosti. Asi jste si z mých recenzí všimli, že mi nejvíce sedí britské a americké krimi. Proto vás asi nepřekvapí, že mě detektivní série se zajímavou anotací, která se odehrává v USA, ale napsala ji britská autorka, zaujala. Ano, po přečtení anotace a zjištění, že je série skvěle hodnocena na Goodreads (první díl má nyní 4,39 a druhý dokonce 4,54 z 5), bylo jasné, že si tyhle knihy budu chtít přečíst. 

PÁD DO TMY
autorka: Wendy Dranfield
vydáno: Domino, 2022
délka: 384 stran

Ústřední dvojice Madison a Nate mají totiž zajímavou minulost. Oba byli odsouzeni za zločin, který nespáchali. Soukromého vyšetřovatele Natea osloví babička zmizelé holčičky a bývalý detektiv Madison mu pomůže odhalit, co se dvanáctileté Jenny stalo. (Celá anotace ZDE).

Právě ona minulost Madison a Natea se skvěle prolíná s řešeným případem zmizelé Jenny. Pád do tmy navíc nabízí spoustu komplikovaných postav a perfektní zápletku. Ano, takhle knížka mi neskutečně sedla a je to ten typ krimi, kdy už si myslíte, že víte a autorka jde se svým příběhem ještě dál. Navíc je kniha super čtivá, rozhodně na ni jen tak nezapomenete a její závěr vás donutí okamžitě sáhnout po dalším díle. Minimálně já jsem prostě musela! 


VOLÁNÍ O POMOC

autorka: Wendy Dranfield

vydáno: Domino, 2023

délka: 336 stran

 

Bývalý detektiv Madison Harperová se vrací do Lost Creeku, aby s pomocí Natea Monroea odhalila nejen toho, kdo na ni před lety hodil vraždu kolegy, ale aby našla i svého syna. (Celá anotace ZDE)

 

Ze zásady střídám žánry a dvě knihy ze série jsem po sobě nepřečetla už pár let. A přesto tentokrát nešlo jinak.

 

Stejně jako první díl i Volání o pomoc se čte v podstatě samo, díky krátkým kapitolám a skvělému příběhu, který rozhodně není od prvních stránek jasný. Co mě na knihách Wendy Dranfield totiž opravdu baví je, že se nesnaží čtenáře jen zviklat v rámci nějaké jeho teorie o pachateli, ona vás totiž opravdu zmate. I když už se zdá, že autorka odhalí pachatele, není to tak jednoduché, jak se na první pohled zdá.

 

A i když se mi první díl líbil asi o chloupek víc než tento, rozhodně krimi série s Madison a Nateem aspiruje na to stát se jednou z mých nejoblíbenějších. Což si hodlám definitivně potvrdit přečtením třetího dílu. Příchuť zla vychází už 16.10.2023 a já už se opravdu nemůžu dočkat!

 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Doposloucháno v lednu