pondělí 30. listopadu 2020

Lisa Regan - Mizející dívky (audiokniha)

Dnes tu pro vás mám svůj názor na jednu horkou novinku. Jedná se o audioknihu Mizející dívky, která je doporučovaná čtenářům detektivek Roberta Bryndzy.

Za poskytnutí audioknihy na recenzi moc děkuji Audiotéce

Tohle je první případ Josie Quinn, která je detektivem v pensylvánském městečku Denton, kde obvykle zločinost moc nekvete, ale nyní se ztratila mladá dívka. Josie se však do oficiálního vyšetřování zapojit nemůže, protože je aktuálně suspendovaná. Když však zjistí, že se v nedávné době ztratila i jiná dívka, rozhodne se začít pátrat na vlastní pěst. 

(celá anotace včetně ukázky ZDE)

Upřímně řečeno já tam nějakou podobu s detektivkami od Bryndzy nevidím. Možná jen, že Mizející dívky také vyšly u Cosmopolis a tak předpokládám budou mít stejnou vazbu a písmo. Ale jinak? Úpně jiné prostředí. Vyšetřovatelka, která nemá svůj tým, ale jedná v podstatě sama.

Čekala jsem právě kvůli názorům některých bookstagramerek něco trochu jiného, ale dostala jsem i tak velmi povedenou detektivku. Líbil se mi zapeklitý případ, ve kterém se postupně odkrývají stopy. Příběh pro mě nebyl šokující. Asi po první třetině jsem tušila "kdo za to může", ale i tak mě audiokniha bavila. Ráda jsem poslouchala další detaily a utvrzovala se ve své teorii. Jediné, co bych audioknize možná vytkla je, že díky zvolené interpretce jsem měla pocit, že Josie je starší, ale na druhou stranu se mi hlas paní Slavíkové dobře poslouchal a k tomuto žánru seděl. Určitě si ráda přečtu/poslechnu i další případ Josie Quinnové a vám Mizející dívky k poslechu mohu doporučit. 

Četli/poslouchali jste už novinku Lisy Regan? Co na ni říkáte?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Doposloucháno v lednu