pondělí 7. prosince 2020

WRAP UP - září a říjen 2020

Ahoj knihomolové, 

tentokrát tu pro vás mám shrnutí přečtených knih a doposlouchaných audioknih. V září jsem měla opravdu velmi šťastnou ruku při výběru a tak tu mám spoustu doporučení. Budu ráda, když se mrknete na video na můj YouTube kanál. Pro ty z vás, kteří nemají čas mám alespoň seznam s hodnocením níže.


Přečteno a doposloucháno za září: 

POTOM - Morris Gleitzman 4,5*

ANDĚLÉ SMRTI - Patricia Gibney 4,5*

NAVŽDYCKY - Nofreeusernames 5*

DAISY JONES & THE SIX - Taylor Jenkins Reid 5*

VNITŘNÍ HLAS - Brian Freeman 4,5*

ŠARLATÁN (audiokniha) - Josef Klíma, Marek Epstein, čte Lukáš Hlavica 5*


Přečteno a doposloucháno za říjen: 

ZRCADLO, ZRCADLO - Rowan Coleman & Cara Delevingne 3*

READY PLAYER ONE -Ernest Cline 5*

PROKURÁTOR - Paulina

DOBRODRUHŮM (audiokniha) - Tereza Ramba 3,5*


 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Doposloucháno v lednu