pátek 25. prosince 2020

Jenny Gladwell - STROM SPLNĚNÝCH PŘÁNÍ

Ahoj knihomolové, 

možná jste si všimli, že jsme s partou knihomolek natáčely video s tipy na vánoční čtení a já jsem nadšená, že se mi letos povedlo nějakou knihu s vánoční tématikou stihnout přečíst už před Vánoci. Řeč je o Stromu splněných přání, což je novinka z Cosmopolis. 


 

Příběh vypráví o Jane, která je úspěšnou novinářkou, ale na poli lásky se jí tak úplně nedaří. Má po rozchodu s kolegou z redakce a tak ji její šéfová Nadine vyšle na služební cestu do Norska, kam jsou pozvaní zástupci tisku a blogeři. I když se běžně věnuje jiným tématům, tentokrát má sepsat článek o vánočním stromu, který každoročně věnuje Norsko Velké Británii jako poděkování, že poskytla azyl jejich králi, když utíkal před nacisty. (celá anotace ZDE

Předně musím říct, že romantické knihy nejsou žánr, který bych měla nějak zvlášť načtený. Nicméně romantikou jednou za čas rozhodně nepohrdnu. Ano, není to nic, co by vás překvapilo. Někde na straně 111 mi bylo naprosto jasné, jak to v knize bude dál. I tak mě však čtení bavilo. Popis Norska je zkrátka kouzelný a myslím si, že vás kniha perfektně naladí na advent a konec roku. Alespoň u mě to tak bylo. Líbilo se mi, že prostředí novinářů a blogerů, kde se tato romance odehrává a pár poznámek považuju za velmi trefných, některé mě dokonce opravdu pobavily. Co se mi na tomto příběhu líbilo nejvíc je to, že i když je to romantika, od které nečekám mnoho, opět mě donutila googlit a zjišťovat, jestli to tak s tradicí darování vánočního stromu skutečně je. 

Pokud chcete naladit na vánoční atmosféru, tohle je knížka pro vás. :-)

Za poskytnutí knihy na recenzi moc děkuji Gradě.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Doposloucháno v lednu