středa 14. dubna 2021

audioseriál RECEPCE

Posloucháte audioseriály nebo podcasty? Já se přiznám, že si sem tam něco poslechnu, ale zatím mě  nezaujalo nic natolik, abych poslouchala opravdu pravidelně. Až do příchodu Recepce. Tento humorný audioseriál, který najdete v rámci Audiotéka klubu, se totiž opravdu povedl. 

O čem Recepce je? „Jsem dveřmi i klíčem. Cílem i cestou. Jsem recepční!“
Nadnárodní firma, deváté patro, dlouhý pult u vchodu, tři recepční, a každá z nich má úplně jiný pohled na svět…
Stále věříte, že skutečnou moc má v korporátu vedení? Že síla je v marketingu, HR a hlavní je držet krok a když je třeba, dát si placáka s šéfem ajťáků? Tak to jste na omylu.
Opravdovou moc má ten, kdo vládne třem „K“ – kávovaru, kurýrům a komunikaci. Popř. má i čtvrté „K“ – klíče! Moc má strážce papíru do tiskárny, lepítek, kancelářských sponek, šanonů a… vaší docházky!“
Vítejte na Recepci, v revíru, jehož každodenní dění mají pod palcem tři báječné a naprosto rozdílné recepční. Vítejte v satirické komedii Łukasze Orbitowského a Klaudie Mynarské v hlavních rolích s Hanou Vagnerovou, Zuzanou Kronerovou a Marií Poulovou. (zdroj: Audiotéka, kde naleznete další informace včetně ukázky) 

Pří poslechu tohoto seriálu jsem několikrát šla po ulici a smála se nahlas. Vybavila se mi má studentská léta, kdy jsem v podobném prostředí brigádničila a neuvěřitelně se v tom našla. Všechny tři recepční mi byly opravdu sympatické, každá podle mě vystihuje perfektně typ žen, které prostě na podobné pracovní pozici běžně potkáte. Ano, některé díly mě bavily více (např. Invaze Agáty) a jiné byly možná trochu slabší. Každá epizoda má 30-45 minut, což je pro mě ideální délka. Celkově mohu říct, že jsem si tento 10dílný seriál opravdu užila a jako doplněk a rozptýlení od běžných starostí to prostě bylo dokonalé. Těšila jsem se na pátek a nový díl Recepce a doufám, že brzy přijde Audiotéka s něčím podobně povedeným. Rozhodně doporučuju!

Děkuji moc Audiotéce, že jsem si mohla díky naší spolupráci Recepci poslechnout.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Doposloucháno v lednu