středa 28. dubna 2021

EINSTEIN - Myšákova fantastická cesta prostorem a časem

Ahoj knihomolové, 

dneska bych vám chtěla moc doporučit jednu dětskou knihu. Pokud mě sledujete i na instagramu víte, že jsem byla z knihy EINSTEIN - Myšákova fantastická cesta prostorem a časem od německého spisovatele a ilustrátora Torbena Kuhlmanna nadšená už když mi dorazila. Ilustrace v této knize jsou naprosto dokonalé a mé srdce si získala na první prolistování. 

 


Nejsou to však jen krásné ilustrace, co tuhle knihu dělá pokladem v mé knihovně. Příběh Myšáka, který zmeškal slavnost sýra a řeší, jestli by přece jen nebylo možné se vrátit časem, si mě prostě získal svou propracovaností, zajímavostí a tím, jak umí poučit o objevech jednoho z nejznámějších vědců naší historie.

Doporučila bych knihu zvídavým dětem ve věku 5-8 let, ale neříkám, že nebude bavit děti i mimo tuto věkovou kategorii. I moji 11měsíční dceru obrázky v knize baví a já se nemůžu dočkat až jí tohle dobrodružství budu předčítat. Doporučuji knihu i dospělým, kteří rádi čtou dětské knihy, protože mě samotnou příběh opravdu bavil a i když jsem ho měla přečtený asi za hodinku, zařadil se k těm nejlepším dětským knihám, které jsem kdy četla.

Einstein je už čtvrté volné pokračování Myšákova příběhu a já si rozhodně nemůžu nechat ujít i předchozí díly LINDBERGH - Dobrodružství létajícího myšáka (letectví), ARMSTRONG - Dobrodružná cesta myšáka na Měsíc (kosmonautika) a EDISON - Záhada ztraceného myšího pokladu. Mimo tato dobrodružství vyšel i Myšákův časopis, který je plný různých hádanek, rébusů a dalších aktivit. Opravdu je poznat, že nakladatelství Dynastie nevydává jen tak nějaké knihy, ale jen ty o kterých jsou stoprocentně přesvědčení. 

Einstein si právem získal místo v mé knihovně a já se moc těším až sbírku rozšířím o další díly. 



Více o celé sérii a nejen o ní naleznete ZDE

Moc děkuji nakladatelství Dynastie za poskytnutí knihy na recenzi.  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Doposloucháno v lednu