sobota 3. dubna 2021

Julie Caplinová - KAVÁRNA V KODANI

Poslední dobou mě čím dál více baví romantické knihy a pokud je nějaká série, kterou jste mi doporučovali nejvíc, jsou to právě Romantické útěky od Julie Caplinové. Moc za toto doporučení děkuji, protože první díl Kavárna v Kodani mi neskutečně sedl do nálady. Opravdu jsem nečekala, že z knihy budu až tak nadšená. A o čem, že kniha je?

Anotace:  Úspěšná manažerka Kate má přesně takový život, jaký si vysnila. Pracuje pro jednu z nejlepších PR agentur v rušném Londýně, je úspěšná, okouzlující a její přítel je tak… skvělý. Dokud jí tento skvělý přítel neukradne nápady, díky nimž je povýšen místo ní. Kate by ráda všem dokázala, že není tak mladá a nezkušená, jak si všichni myslí. Získat jako nového klienta velkého prodejce dánských bytových doplňků a nábytku je její šance. Protože práce je pro ni vším.
Proto musí absolvovat cestu do Kodaně. Co se zprvu zdá jako otravný PR výlet pro hrstku ještě otravnějších novinářů, jehož jediným účelem je získání zakázky pro Kate, se nakonec změní v cestu, která všem účastníkům změní životy. Během poznávání krás Kodaně a dánského přístupu k životu poznávají novináři i Kate sami sebe. A nakonec se ukáže, že všichni získali mnohem víc než jen námět na články nebo pracovní příležitost. (zdroj: Grada

 

Kavárna v Kodani je přesně ten typ knihy, kde je vám zápletka jasná po přečtení prvních 30 stran a přesto čtete stále dál a nemůžete přestat. Líbila se mi chemie mezi hlavními hrdiny. I když je příběh předvídatelný, mě rozhodně bavil. Nejednou jsem se přistihla, že se směju vtipné poznámce. Co ale tuhle knihu odlišuje od ostatních v tomto žánru? Je to schopnost autorky předat čtenáři neuvěřitelnou atmosféru navštíveného místa. Opravdu jsem měla pocit, že jsem zpět v kodaňském přístavu a myslím si, že nejednoho čtenáře nalákala na návštěvu Kodaně. Co vás však musím upozornit, je dost možné, že budete mít při čtení hlad nebo vás bude minimálně honit mlsná. Julie Caplin totiž umí nejen perfektně vykreslit destinaci, ale i skvěle popsat jídlo. Nemůžu se dočkat další knihy a doufám, že autorka udrží laťku, kterou si prvním dílem nastavila. 

Za poskytnutí knihy na recenzi moc děkuji nakladatelství Grada. 

Co vy a Romantické útěky? Já osobně se teď chystám na Čajovnu v Tokiu, kde je hlavní hrdinkou Fiona, kterou můžete znát právě z Kavárny v Kodani. Pokud se chcete přidat do společného čtení, které bude probíhat od 5.4. na instagramu, určitě dejte vědět. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Doposloucháno v lednu