úterý 4. května 2021

Lisa Regan - Dívka beze jména

Dívka beze jména bezpochyby byla jednou z nejočekávanějších knih pro mnoho čtenářů. Jedná se o druhý případ Josie Quinnové a i já jsem se na něj opravdu hodně těšila. První díl Mizející dívky byl podzimním bestsellerem a i mě si získal svou čtivostí.

ANOTACE: Když detektiv Josie Quinnová dorazí na místo činu na okraji města Denton, je zděšená brutalitou útoku. Jeho oběť bojuje o život a novorozené dítě zmizelo. Na jiném místě se snaží ukrýt krásná mladá žena. Vypadá to, že by mohla být Josiiným vodítkem k případu uneseného dítěte, ale záhadná žena neví, kdo je, kde se vzala ani čeho se tak bojí. Jisté je, že je vyděšená k smrti… Nebo je možné, že svou amnézii jen předstírá? Je dívka beze jména svědkyně, podezřelá, nebo možná budoucí oběť? Později Josie nachází indicie, které ji utvrzují v přesvědčení, že pohřešované novorozeně a neznámá žena mají něco společného, že ten, kdo je spojuje, je velice nebezpečný a že se jí případ začíná dotýkat velmi osobně. Měla by Josie riskovat život dítěte, aby zachránila mnoho dalších? Nebo dokáže najít jiný způsob, jak zastavit nelítostného vraha?(zdroj: Grada, kde naleznete i ukázku)

Můj názor? Přiznám se, že ze začátku mé dojmy byly trochu smíšené. Tohle je přesně ta kniha, u které tušíte, co bude na dalších 10-15 stranách. Minimálně ze začátku tomu tak opravdu bylo a ani kapitola 44, která většinu čtenářů šokovala, pro mě nebyla až takovým překvapením. I když uznávám, že jsem ji nečekala. Nicméně co knize opět nelze upřít je extrémní čtivost. Velmi snadno se čte a opravdu není mnoho knihy, u kterých bych řekla, že ani nevím jak a 100 stran za mnou. Mě osobně bavila i jistá překombinovanost. Zkrátka takové případy mám ráda a i když jsem se nemohla zbavit dojmu, že těch náhod je tu možná už trochu moc, čtení jsem si opravdu užila a právě proto vám Dívku beze jména i celou sérii doporučuji. Pro mě je to opravdu perfektní relax!

Moc děkuji nakladatelství Grada za zaslání knihy k recenzi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Doposloucháno v lednu